Nik Izaro Andres nahiz eta hau nire bloga da. Inmigrazioa hobeto ezagutzea eta kulturak nahastea izan da nire helburua ,espero dut zuen gustokoa izatea eta guztiok zerbait ikasi ahal izatea.



Datos personales

lunes, 3 de enero de 2011

Inmigrante baten heriotza Bilboko itsasadarrean

Orain duela hilabete batzuk aldizkarietan, telebistan, irratietan eta hainbat komunikabideetan agertu zen nola inmigrante bat hilda aurkitu zuten olabeaga inguruan. Komunikabideetan agertu zena izan zen, inmigrante batek bilboko "Gran vian" lapurketa bat egin zuela eta ertzainak jarraitu zuela orduan honek ihes egiteko bilboko itsadarrera bota zela.
Ondorioz jendea pentsatzen duena da inmigrante honek lapurreta egin zuen pertsona izan zela, baina ez sen horrela izan. Badirudi itsadarrera bota zena, ihes egiten zuela detenitua ez izateko baina ilegala zelako eta ez lapurketaren erruduna zelako.
Azken finean, inmigranteek beldurrarekin bizi dira haien egoera ilegalagatik baina zenbat denbora egon beharko gara horrela? Edo txarragoa dena, zenbat inmigranteen heriotzak jasan beharko ditugu egoera honengatik?
 Hemen ikusi dezakezue albiztea:
https://docs.google.com/leaf?id=0B9mUO9mjrluQNTM1NDQ2NzAtOWU1Ni00ZWQ4LThjMjctMWY3N2Q5N2MxMDg3&sort=name&layout=list&num=50

No hay comentarios:

Publicar un comentario